Umiejętności dla przyszłości

 
Klikając na licznik popierasz idee Porozumienia
 
2
2
3
5
osoby poparły już inicjatywę
 

Prosumpcjonizm pop-przemysłów. Analiza polskich przedsiębiorstw z branży rozrywkowej

 

link do projektu  http://www.piotrsiuda.pl/p/prosumpcjonizm.html
opis: Projekt realizowany w ramach grantu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Celem projektu jest udzielenie odpowiedzi na takie pytania badawcze jak: W jaki sposób polscy producenci popkultury podchodzą do jej marketingu? Czy naśladują pod tym względem zachodnie koncerny medialne? Czy w Polsce kultura popularna jest dla producenta okazją do zaangażowania konsumenta w proces twórczy? Czy nabywca staje się prosumentem, to znaczy, czy aktywie uczestniczy w promowaniu i produkowaniu danej mark
autor:  Piotr Siuda, Radosław Bomba, Magdalena Kamińska ,Grzegorz D. Stunża, Anna Szylar, Marek Troszyński, Tomasz Żaglewski
rok: 2013
zlecający: Badanie realizowane było przez Fundację Wiedza Lokalna; projekt otrzymał dofinansowanie Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w priorytecie Obserwatorium kultury